Pomysł na pozycjonowanie marki ŻNIN wykorzystuje bogactwo historii ziemi pałuckiej, bliskość Biskupina oraz Gniezna. Jest jedną z najwyraźniej sprofilowanych strategii marki miejsc chcących zbudować wizerunek Żnina, jako centrum epickiej zabawy, a więc zabawy bogatej w emocjonujące historie i wielowątkowej niczym epicka gra.

Koncepcja określa zarówno sposób komunikowania walorów Złotowa, jak i wyznacza kierunki rozwoju miasta, które powinny w pełni wykorzystać zasoby przyrodnicze i geograficzne do zbudowania oferty mieszkaniowej i pobytowej z najcenniejszą wartością dodaną, jaką jest zdrowie.

Zawisza Czarny jest marką samą w sobie, emanującą legendą i współtworzącą mit niezłomnego rycerza, dla którego wiarygodność i honor są rzeczami najważniejszymi. Do istniejącej nazwy, rozpoznawalnego systemu wartości dorzuciliśmy tylko logo i system identyfikacji wizualnej, które staraniem Stowarzyszenia Pamięci Zawiszy Czarnego Herbu Sulima z Garbowa mają właściwie pozycjonować miejsce urodzin Zawiszy.