MISJA KAMPINOS

Koncept systemu identyfikacji wizualnej wykorzystujący istniejące logo do mocniejszego podkreślenia nazwy marki i walorów Puszczy Kampinoskiej.

Klient: Stowarzyszenie „Między Wisłą a Kampinosem”

  • Miodny Szlak

    Miodny Szlak

    Miodny, a więc intensywniejszy, bogatszy niż tylko miodowy. Wykraczający poza oczywiste skojarzenie z walorami zdrowotnymi i smakowymi pszczelich produktów. Aspirujący do marki premium produktów lokalnych. Takie miało być i takie jest logo oraz system identyfikacji wizualnej.

    Klient: Fundacja Po Zdrowie Do Natury

  • Krajna Złotowska

    Krajna Złotowska

    Krajna, a więc miejsce na skraju bulgoce od intensywnych, bo kultywowanych tradycji nawiązujących do bogatej i dobrze udokumentowanej historii miejsca. Charakterystyczne motywy i kolor ludowego haftu były podstawą budowy znaku i wytyczenia założeń systemu identyfikacji wizualnej miejsca.

    Klient: Stowarzyszenie LGD Krajna Złotowska

  • Jaraczewo. W rytmie Wielkopolski

    Jaraczewo. W rytmie Wielkopolski

    Mieszkańcy gminy żyją muzyką a powinni również z niej żyć. Na tym bazuje strategia marki zawierająca na poziomie egzekucji i koncepcji wdrożenia repertuar możliwych eventów, które przedłużają kalendarz imprez. Koncept wieńczy barwna wizualizacja nawiązująca do tradycyjnych kolorów Wielkopolski.

    Klient: Gmina Jaraczewo

  • Sudecki Świat

    Sudecki Świat

    Tajemniczy, pełen nieodkrytych skarbów, kipiący od nadmiaru atrakcji historycznych i przyrodniczych jedyny w swoim rodzaju Sudecki Świat przyciąga z roku na rok coraz liczniejszą rzeszę turystów. Zbudowany system identyfikacji wizualnej podkreśla bogactwo i koloryt oferowanych wrażeń.

    Klient: Stowarzyszenie LGD Kwiat Lnu

  • Dolina Baryczy

    Dolina Baryczy

    Naszym zadaniem było zbudowanie uniwersalnego systemu identyfikacji wizualnej do istniejącego logo Doliny Baryczy. Zbudowany koncept bazuje na „cegiełkach” komunikujących podstawowe atuty regionu, które konstytuują rozpoznawalny layout.

    Klient: Stowarzyszenie „PARTNERSTWO dla Doliny Baryczy”

  • Dunajec. Przełom się

    Dunajec. Przełom się

    Przełom Dunajca to jedna z największych i wyjątkowych atrakcji turystycznych polskiego południa. Zastosowanie nazwy Dunajec pozwoliło wyraźnie określić główny atut gmin budujących partnerstwo. Użyte w sloganie marki zawołanie „Przełom się” nawiązuje do przełomu rzeki oraz jest zachętą do przełamania swoich nawyków i doznania nowych górskich wrażeń.

    Klient: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Gorce – Pieniny”

  • Dolina Karpia

    Dolina Karpia

    System identyfikacji wizualnej wykorzystał założenia strategiczne marki Dolina Karpia, które wskazały szlachetność i dostojność jako jedne z pożądanych cech osobowości marki tego miejsca. Zastosowana stylizacja sięga więc do estetyki witraży, jako techniki, która w świadomości większości odbiorców spełnia ten postulat.

    Klient: Stowarzyszenie Dolina Karpia

  • Dolina Pilicy. Zwolnij bieg

    Dolina Pilicy. Zwolnij bieg

    Wykorzystanie naturalnych walorów okolicy, w której Pilica zwalnia swój bieg, do wykreowania nowej marki regionalnej tworzonej przez kilkanaście gmin. Marka tworzona z myślą o brandowaniu produktów regionalnych i wykreowania nowej atrakcji pobytowej dla osób chcących uciec od zgiełku miast.

    Klient: Stowarzyszenie „Dolina Pilicy”

  • WAŁ POMORSKI 1945

    WAŁ POMORSKI 1945

    Marka wyrosła z potrzeby chronienia dziedzictwa historycznego gmin leżących na Wale Pomorskim, która pamiętając o przeszłości staje się narzędziem ułatwiającym rozwój turystyki i konsolidację ofert.

    Klient: Stowarzyszenie Wał Pomorski 1945

  • MISJA KAMPINOS

    MISJA KAMPINOS

    Koncept systemu identyfikacji wizualnej wykorzystujący istniejące logo do mocniejszego podkreślenia nazwy marki i walorów Puszczy Kampinoskiej.

    Klient: Stowarzyszenie „Między Wisłą a Kampinosem”

  • KARPATING

    KARPATING

    Nowa marka regionalna oferująca turystom możliwość poznania uroków górskich wędrówek w drodze w Karpaty. Marka konstytuowana przez kilka gmin skupionych w LGD.

    Klient: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Beskid Gorlicki”

  • Złotów. Wielkopolskie Zdroje

    Złotów. Wielkopolskie Zdroje

    Kompleksowa koncepcja marki miejsca wykorzystująca walory naturalne, renomę ośrodków rehabilitacyjnych i niszę na rynku miejsc zdrowotnych Wielkopolski.

    Klient: Miasto Złotów

  • Żnin. EPICentrum Polski

    Żnin. EPICentrum Polski

    Odważny pomysł zorientowany na zbudowanie atrakcji pobytowej dla wycieczek szkolnych chcących poznać Biskupin a przy okazji świetnie zabawić się w klimacie fascynujących epickich opowieści.

    Klient: Gmina Żnin

  • MIELNO. Nad dwiema wodami

    MIELNO. Nad dwiema wodami

    Przykład możliwości repozycjonowania wizerunku marki bez zmiany logo. Wykorzystanie naturalnych walorów Mielna w postaci dostępu do dwóch akwenów: Bałtyku i jeziora Jamno w celu zakomunikowania szczególnej wartości miejsca.

    Klient: Mielno

  • Pomorze Zachodnie. Naturalny rozwój

    Pomorze Zachodnie. Naturalny rozwój

    Kompleksowa strategia repozycjonowania marki województwa obejmująca zmianę nazwy marki, założonych użytkowników – poprzez przesunięcie na pierwszy plan  inwestorów – a także stworzenie nowego logo wraz z systemem identyfikacji wizualnej.

    Klient: województwo zachodniopomorskie