"Dom Marki Max von Jastrov opracował strategię promocji naszej Gminy, opartą o hasło „Poziom Wyżej”. Od siedmiu lat te słowa stanowią gwarancję standardów, jakie obowiązują w Gminie Tarnowo Podgórne. Jednocześnie mobilizują nas do stałego podnoszenia jakości pracy na rzecz społeczności lokalnej."
„Otoczenie, w którym działamy, jest coraz bardziej konkurencyjne i choć początkowo koncepcja Klimatycznego Kołobrzegu wydawała nam się zbyt śmiała, dzisiaj wiemy, że bez wyraźnego określenia korzyści dla turystów nie sposób konkurować o pozyskanie nowych odbiorców”.
„Nie chodzi o to, aby zaprojektować logo miasta, ale żeby znaleźć sposób na wykorzystanie energii mieszkańców do realizacji wyznaczonego nowego celu. Zbudowana ponad pięć lat temu strategia marki STARGARD jest nadal aktualna i pomaga nam w komunikacji z najważniejszymi grupami interesariuszy”.
„Doceniam wrażliwość, jaką wykazał się DOM MARKI Max von Jastrov na etapie konsultacji społecznych i wsłuchiwania się w pragnienia i potrzeby mieszkańców miasta i gminy. Nie można wytyczać kierunków pozycjonowania miejsca bez pozyskania akceptacji społecznej”.